Feladatok:
- cégcsoporton belüli cégek be- és kiléptetéshez kapcsolódó bérügyviteli feladatok ellátása,
- bérszámfejtés és a kapcsolódó adatszolgáltatások elkészítése,
- banki utalások elkészítése,
- személyügyi adatok karbantartása,
- havi adó- és járulékbevallások elkészítése,
- riportok készítése,
- adatszolgáltatások (KSH, NAV, OEP),
- letiltások, családi- adó és személyi kedvezmények rögzítése,
- munkáltatói igazolások kitöltése,
- napi adminisztrációs feladatok ellátása,
- főkönyvelő munkájának támogatása,
- kapcsolattartás ügyfelekkel,
- részvétel az évközi és az éves zárásban.
Elvárás:
- minimum középfokú szakirányú végzettség és releváns szakmai tapasztalat,
- minimum 3 év szakmai tapasztalat,
- magabiztos Office ismeret és erős Excel gyakorlati tudás,
- hatékony munkavégzés és kihívás szerető,
- képes és szeret csapatban dolgozni,
- új ismeretekre való nyitottság, tanulás utáni hajlandóság és képesség,
- önálló, pontos és megbízható, proaktív munkavégzés, nagyfokú precizitás.
Előnyt jelent:
- Kulcs-Soft bérprogram ismerete.
Munkavégzés helye:
6348 Érsekhalma-Hild, Hild sor 12.
Jelentkezés:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, várjuk fényképes önéletrajzát a bruttó bérigény megjelölésével az allas@aktivkft.co.hu címre. Az e-mail tárgyába kérjük feltüntetni: MUNKAÜGYI ÉS BÉRSZÁMFEJTŐ ÜGYINTÉZŐ (ÉRSEKHALMA-HILD). A jelentkezés elküldésével hozzájárul, hogy személyes adatait az Aktív Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje.